Friday, March 25, 2022

I was chased by a man....( a junkie from Czech republic, throws bricks at me and wants to fight...)

What actually happened in Frydek-Mistek? 





EN- I was hanging there thinking about flying my #drone when a car appeared and this #intoxicated #junkie got out of the car. Right away he started to throw bricks at random directions (which i didn't film) One brick went in my direction and I told him if he doesn't stop i will call the #Police. That is when he started to #chase me/ He was #drunk n #driffting. 


CZ- Dajte bacha na toho feťáka z Frýdku-Místku! Visel jsem tam a přemýšlel o tom, že budu létat s dronem, když se objevilo auto a on vystoupil z auta. Okamžitě začal házet cihly náhodnými směry (což jsem nenatočil) Jedna cihla šla mým směrem a řekl jsem mu, že jestli nepřestane, zavolám #policii. Tehdy mě začal pronásledovat #fetak #frydekmistek #cesko P


PL - ojechałem do Frydku-Mistku, chciałem zrobić film o #Frydku. Szukałem dogodnego miejsc na start dronu pojawił się samochód i ON wysiadł z samochodu. Od razu zaczął rzucać #cegłami we wszystkich kierunkach (czego nie sfilmowałem) Jedna cegła poszła w moją stronę i powiedziałem mu, że jeśli nie przestanie, zadzwonię na policję. Wtedy zaczął mnie gonić. Prawie go nie przejechał pociąg. Nie poddał się i pobiegł za mną do #McDanalds gdzie zaczął udawać normalnego człowieka. W McDonaldzie nikt mi nie pomógł. Musiałem zadzwonić na #Policja sam. Pracownik McDonalda natomiast zadzwonił na Policje na mnie ze wtargnąłem za ladę...Brak mi słów, sami zobaczcie Uważajcie na tego #ćpun

No comments:

Post a Comment